EXIT Toys maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies om je gebruikservaring op de website te verbeteren. Door gebruik te blijven maken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.

Sluiten
(4.60/5.00)
Klantenservice 0314 - 796 020
Account
0
Winkelwagen
Bestelling retourneren

Retourzending aanmelden of klacht doorgeven 

We hopen dat je tevreden bent met ons buitenspeelgoed. Voldoet een product helaas toch niet aan jouw verwachtingen en wil je het retourneren? Dat kan natuurlijk. Je kunt een product zonder opgaaf van reden binnen 21 dagen gratis retourneren. Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag terug.

Wat zijn onze retourvoorwaarden?

Producten dienen - indien mogelijk - in de originele verpakking of in elk geval in een stevige kartonnen verzenddoos te worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om jouw bestelling te retourneren. 
 
Voor bestellingen op de EXIT Toys website gelden de volgende retourvoorwaarden: 

  • De retourzending vindt plaats binnen 21 dagen na het herroepen van de overeenkomst.
  • De artikelen die je terugstuurt zijn compleet.
  • Als je een bestelling retourneert die niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoet, dan wordt de bestelling helaas weer naar je teruggestuurd.
  • Producten uit een set-aanbieding, waarbij korting of een gratis product wordt aangeboden wanneer je één of meerdere producten koopt, kunnen alleen samen met de gebundelde producten worden geretourneerd.  
    Als je een product retourneert uit een set-aanbieding zonder de gebundelde producten mee te sturen, behoudt EXIT Toys zich het recht om een factuur te sturen voor de niet geretourneerde producten of om hiervoor een bedrag in te houden op de eindafrekening.

Ik wil een product retourneren

Je kunt een retourzending aanmelden via het EXIT Service Portaal. Log in met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Meld in jouw account het product aan als retourzending. Jouw melding wordt binnen 48 uur in behandeling genomen en je ontvangt de retourinstructies die op jouw retourzending van toepassing zijn.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, krijg jij hiervan een bevestiging per e-mail. Binnen 14 dagen betalen wij je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de oorspronkelijke transactie hebt verricht.


Heb je per creditcard betaald? Dan storten wij het bedrag terug op jouw creditcardrekening. Hoelang het duurt voor het bedrag op jouw bankrekening staat, is mede afhankelijk van de medewerking van de bank/creditcardmaatschappij en is door ons niet te beïnvloeden.

Ik heb een verkeerd, beschadigd of defect product ontvangen

Heb je een ander product ontvangen dan besteld? Of heb je een beschadigd of defect product ontvangen? Dat is vervelend. Je kunt dit als klacht doorgeven in jouw account via het EXIT Service Portaal. Wij informeren je binnen 48 uur over de verdere afhandeling en zorgen dat jij het juiste product zo snel mogelijk in huis hebt.